Sunday, June 9, 2013

Jelly Shoes

korang nak tahu kasut apa yang aku pakai masa majlis??siapa yang mengikuti blog cintaitujambu dari awal mesti tahu apa yang aku pakai..tak pasti nak kata sedap ke tak, yang pasti masa aku bersanding..tapi dah petang masa tu terasa pedih di bahagian belakang..nasib baik masa tu dah lepas bersanding..cepat-cepat aku suruh adik beli hansaplast..maklumlah dari nikah sampai sanding memakainya..tambah lagi aku tak biasa lagi pakai kasut jelly..patutnya masa mula-mula beli kena gigit kasut tu..hehehe..petua orang dulu-dulu..errrr..tak penah di buat aku nak gigit kasut..geli je..tinggi jugak kasut ni..nampak cantik la bila di pakai..hehehe..kasut ini di beli oleh suami aku..tapi aku yang meminta untuk di beli..alhamdulilah di layan..terima kasih sayang..
jenama : melissa shoes ( patchuli V heels)

tempat : One Utama
harga : rm425.00
**sekarang dah ada yang ciplak..bergantung pada si pembeli..aku tak pasti yang ciplak best ke tak..tapi yang aku tahu ciplak murah bawah seratus tak silap..tapi kualiti tak pasti..korang fikir sendiri..benar membeli benar memakai... =)








**trend sekarang pakai kasut jelly..hand bag jelly...

4 comments:

  1. Replies
    1. sy pon firstime th masa nak beli kasut kawin ritu..hehehe..

      Delete
  2. cantik jugak kasut ni kan. hehehe

    ReplyDelete