Tuesday, February 5, 2013

Kasut

akhirnya dapat jugak kasut dari kedai cik melissa..terima kasih bakal suamiku...kerana melayan kerenah aku..eceh..banyak kedai dah aku cuba kasut..semua heels..serius aku tidak berapa yakin..maklumlah dah berapa lama aku tidak mengenakan heels..selalu aku pakai wedges aja.itu pon masa majlis kawin..kalau ke tempat kerja aku lebih selesa mengenakan flat shoes...
untuk majlis kahwin aku yang akan bergerak ke sana ke sini berjumpa dengan tetamu...jadi aku membuat keputusan untuk memakai wedgest sahaja..ya!!aku yakin dengan kasut jenis itu...senang nak ke sana ke sini..insyaALLAH..
kredit google

9 comments:

  1. same La kite!!!
    Sya xpandai pkai heels. maybe opt for wedges la kot.. ngeeee

    wedges kaler ap? (korek rhsia.hikhik)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai wedges selamat..hehehe..

      warna krim..hehehe

      Delete
  2. saya pun pilih untuk pakai wedges sebab tapak rata so potensi berjalan dengan baik tu lebih ok kot.hehe. saya memang tak berkenan pakai heels ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi sy suka orang pakai heels..nampak cantik sgt

      Delete
  3. hehe~cantik...
    wedges..wedges jgk..
    tahap berhati2 kena jaga jugak yea...hihihi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul gak tu..risau la..x pasal terpeletok.ahahaha..

      Delete
  4. samelah..sy suke pkai flat je..tkot pkai heels..kawin nti jgn lupe jmput tau mij :-)

    ReplyDelete
  5. comel klu pakai wedges... aargghh..kalau fyna tak tahu nak pakai apa nanti. pening2.. tak biasa pakai heel nih. mahu berpaut dgn encik suami je nanti.

    ReplyDelete