Monday, June 3, 2013

Door gift wedding merahitujambu


pergi saja majlis kahwin biasanya mesti dapat jar..sebab nampak ekskusif sikit bila bagi jar..itu pon ikut cara masing-masing bagaimana nak nampak jar itu lebih menarik...tapi biasa kita lihat orang bagi jar bulat...tapi sebelah aku lain sedikit..aku nak nampak benda itu menarik..dan di sebabkan aku ni budak architecture di campurkan sedikit bakat pelukis doodle..jadi aku nak nampak kelainan di doorgift..kebetulan idea ibu menarik nak di letakkan di dalam jar itu..bertambah lagi daya tarikan door gift itu...korang mesti tertanya-tanya apa yang ada di dalam..biasanya orang isi gula-gula..tapi tidak aku!!




Kredit gambar cikkotbiskot

kenapa idea ibu adalah rempah ratus?kata ibu kalau benda macam ini orang tak akan buang..dan boleh digunakan..biasanya orang guna untuk masak sup..kalau masak sup seisi keluarga dapat makan.."kata ibu benda baik patut di kongsi"**ala-ala iklan vitagen..
tapi lain pula maksud cik kot..hehehe..bernas sangat fikiran beliau
siapa yang dapat door gift ni balik tengok semula..ada logo halal,ingredients,alamat di proses,web,bar coder,logo syarikat(icon wedding mij),gambar berkaitan dengan produk...seperti produkkan??

nampak tak di situ ada doodle rempah ratus..siapa tak perasan nampak sangat tak pernah masuk dapur..ahahahaha..ke lukisan aku tak berapa menjadi??sebenarnya aku nak jadikan doorgift aku adalah produk aku sendiri..ala-ala menjual produk sendiri..ala-ala perniaga gitu..ngeee~

**tinggal beberapa hari segmen nak tamat..aku rasa ada 15 orang menyertai..peluang nak dapat door gift wedding mij adalah cerah..terima kasih kepada mereka yang menyertai..terima kasih menyokong merahitujambu

6 comments:

  1. wah..nice...memang kreatif!
    aah..kengkdg org bg door gift sbg hiasan
    klo jd hiasan ok..tp jumpe ngn budak nak dimain2nya..tup patah/pecah..terus buang..sayang..mcm membazir
    bg rempah..blh org buat utk sup/masakan

    ReplyDelete
  2. Nk doorgift 2 blh...xdpt 2 st pun jadi la kihkih

    ReplyDelete
  3. wuwuwu. nak request nak request. sy halalkan apa saja gambar2nya :D

    belum sempat guna rempah ratus ni, asyik masak nasik claypot je bila parent tak ada dikala lapar.. XD.

    ReplyDelete
  4. Salam dik...SIL akak nak kawen bulan 12 ni...dia nak exactly door gift camtu...bole x bgtau kat mn adik beli jar tu dan kalau boleh akak nak tempah doodle mcm adik tu...tp akak print sendiri nnt...kalau boleh,adik reply dkt email akak...augustina_early@yahoo.com...tq dik...jasamu dikenang...

    ReplyDelete
  5. Hai sis.nk tnye costing overall utk 1jar bpe?? Can u email me raudhahmisbah@gmail.com

    ReplyDelete
  6. salam sis, boleh email saya detail costing tak? sticker tu sekali :) hehehe email ke nurulizzatia709@gmail.com

    ReplyDelete