Tuesday, October 27, 2015

Perabot ASIS IKEA




reveiw bilik anak sendiri.masih dalam proses sebenarnya..mesti korang tanya dari mana beli perabot ni semua....mama beli di IKEA..tapi di ASIS..kalau perasan ASIS berada di sebelah kaunter bayaran.kalau korang nak bayar ASIS berada di sebelah kiri.. serius hampir semua dalam rumah aku beli di ASIS ikea..dapat hampir separuh harga dari harga asal..ASIS adalah barang display..bila diorang nak tukar interior design display jadi diorang jual balik dengan separuh harga..barang display jadi taklah secantik barang baru tapi tak nampak celanya pon kalau di telek betul-betul..jadi tak perlu baru janji boleh digunakan lagi.
kalau korang beli barang ASIS ikea korang kena bukak sendiri.dan pandai-pandai simpan dan bawak balik..berbanding beli baru semua dalam kotak balik rumah baru pasang semula.tapi di ASIS korang ibarat buat kerja dua kali..takpalah janji berbaloi dengan harganya..kalau nak dapat barang dari ASIS kena berebut sikit.keluar je dari pintu ASIS terus tangkap jangan tunggu lagi.sebab banyak tangan akan tangkap..contoh kalau sarung bantal di akan jual dengan harga rm5 satu..
siapa yang biasa pergi ASIS mesti cakap takdalah banyak sangat sebab korang pergi hari cuti weekend memang biasa habis..kalau tinggal pon almari besar dan katil besar-besar..mama pergi waktu bekerja..sebelum ni kan mama mengandung jadi bila cuti checkup mama wajib pergi IKEA,,itu tempat kegemaran mama..almaklumlah masa tu kan sibuk nak pindah rumah baru.jadi kenalah beli barang sikit-sikit..jadi bila nampak terus ambil..
kira semua dalam bilik anak mama tu adalah dari ASIS IKEA..dari katil almari baju hingga ke rak semua dari ASIS ikea..berbaloi-baloi...

**promosi doodle couple/wedding masih berjalan berminat boleh email teddy_bie87@yahoo.com untuk lebih lanjut boleh klik SINI

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh...bgus juga tu...slalu tgok.walaupun pameran punya..still elok je..

    ReplyDelete