Sunday, November 9, 2014

Ke Sabah

5 hari bulan lepas mama pergi ke sabah..keluarga mama,mertua mama pergi ke sabah..adalah dalam 6 keluarga termasuk keluarga kita..mereka beli tiket sabah tu masa husnaa belum lahir lagi..husnaa pon belum wujud lagi dalam rahim mama..jadi mama angar-angar kalau husnaa dah ada masa tu berapa umur husnaa..tup-tup betul melekat lepas beli tiket ke sabah..jadi mama tunggu husnaa lahir aja untuk beli tiket husnaa..
bila husnaa lahir nak dekat-dekat pergi ke sabah setiap hari mama fikir macam manalah husnaa bila ke sabah nanti..naik kapal terbang macam mana keadaan husnaa..bercelaru mama fikir..tapi alhamdulilah husnaa menunjukan husnaa memang sangat baik sebenarnya..husnaa hanya meragam nangis nak susu nak tidur.lepas mama suapkan susu mama terus husnaa tidur..terima kasih husnaa..

biasanya waktu siang husnaa tidur di buai..tapi di sabah husnaa tak meragam nak buai..janji ada susu(tetek) mama husnaa boleh melekap dan tidur dengan lena sekali..tapi bila balik sini husnaa meragam tak nak tidur buai pulak..husnaa nak melekap dengan mama aja..harap husnaa baik-baik aja bila duduk dengan nenek yaa..

**sebab husnaa baik kan..lain kali mama bawak husnaa pergi jalan lagi ya..love u sayang.

1 comment:

  1. Ini maknanya Husna bakal dapat jodoh ngan orang Sabah dan akan tinggal di Sabah... baik sejuk tenteram je dia kat Sabah kan? hahahaha

    ReplyDelete