Thursday, July 4, 2013

Diy Photo booth






contoh-contoh background menggunakan reben..jimat pon jimat....hanya menggunakan dua hingga tiga barang..biasa material yang di gunakan adalah reben*pelbagai warna mengikut tema.. lepastu ikat reben dekat tali..lalu gantung pada dinding..mudahkan??..
majlis aku serba jimat dan ringkas..aku pon menggunakan teknik sama seperti atas boleh tengok sini..ibu cakap reben awak tu lepas guna boleh buat bunga telur orang oder..ahahaha..jadi guna balik jangan di buang pula...mari aku share gambar-gambar tetamu yang bergambar di photobooth..meriah sangat..tambah-tambah lagi aku buat sendiri props itu semua..









**nak tempah props boleh email aku teddy_bie87@yahoo.com

9 comments:

  1. Hehe..mmg ditunggu2 post dr mij..mmg sgt cntik..pkai reben2 je..sya ada tgk pelamindiy mij aritu..mmg dah bercdg dgn si dia nk but mcm mij buat..smple dan kreatif..disamping menjimatkan..hehe..tima kasih mij..kongsi2 idea ya..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat aja mana mampu..sesetengah org malas.tp kena kuar byk duit la..walhal pakai kejap je kan..ikut memasing..bagus la kalau awak pon nak jimat.. =)

      Delete
    2. Betul..sya nak jimat2..nanti duit yg jimat tu boleh g honeymoon tgk bnga sakura..hehe..

      Delete
    3. bestnya honeymoon..sy x honeymoon lagi dear..igt nk pegi lepas raya..

      Delete
  2. alaaaa ika tak boleh buat camni, sebab tak buat dalam dewan, ruang pun tak cukup. hukhukhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la dear..gantung aja dkt khemah tu..cool apa

      Delete
  3. salam, saya adlh wedding photographer,tapi saya x ade blog.lebih pada facebook.segala gmbar akan di udate dlm facebook :)

    saya ada affordable wedding pacakage pada yg berminat,package saya 6+4hour reception& solemnization+12x10 custom album+16x24 poster+3 pieces size 8R+unlimited photos+FREE OUTDOOR with only rm1600..if berminat utk jumpa pun boleh :)

    view gambaq saya pada sini:
    http://facebook.com/shereenzahiranphotography

    ReplyDelete
  4. whoaaa...suke cmni..!!

    tp cmne nk bg tampal kt dinding nih??

    sorry La yang.. Sya kalaw2 bab2 nak kreatif nih teros otak cm kurang berfungsi. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy sangkut dkt paku yang ada di dewan tu..ahahah.kalau buat kt khemah.sangkut aja dkt khemah..jangang sangkut aja..ikat sekali dengan tali..hehehe

      Delete