Friday, November 2, 2012

Dessert buffet tags





bila idea datang..baik lakukan dengan kadar segera..supaya akan datang benda dah sedia ada..gambar di atas aku nak cucuk di cupcake..insyaALLAH tempah kek dekat makcik..dia buat sedap..idea ini aku dapat dari pakcik google...biasanya omputih suka buat lain dari lain..kita ambil sikit-sikit idea mereka...

contoh dari pakcik google
sekarang ni pergi saja majlis kahwin pasti ada candy buffet mahu pon dessert buffet...jadi majlis aku insyaALLAH ada..tapi buat sendiri aja..kita cari bahan-bahan dan letak saja di atas meja dan susun atur menjadi cantik...itu lebih memadai dari kita tempah..sebab konsep aku adalah jimat..**bukan kedekut..XD...

**budak office perli cakap aku buat macam nak kawin besok...=_=..takpalah..nanti orang akan faham kenapa aku buat semua ni awal-awal...

4 comments:

  1. wah.menarik. nanti kalu nak kawin ley la sy tempah. hehe

    ReplyDelete
  2. hehe xpe je buat awal.. preparation awal tu yg penting :)

    ReplyDelete
  3. buat awal sbb tiap2 mlm ngigau mjlis akad nikah :D

    ReplyDelete
  4. rajinnya dia....selamat berkahwin ye~ hehehe

    ReplyDelete