Tuesday, October 30, 2012

Lakaran pelamin



bakat terpendam ibu diolahkan di atas kertas..tengok saja sudah tahu apa yang di lakar oleh ibu...iaitu pelamin...insyaALLAH bakal jadi pelamin aku..ibu cakap dari bagi dekat orang RM3k..baik buat sendiri..lagi pon kalau beli kerusi tu boleh jadi hak milik kita..boleh letak dekat rumah baru aku nanti..jadi ibu pon melakar sambil memberi cadangan dekat aku dan abang..abang bakal menjadi tukang buat dan tukang pasang..takpalah simple pelamin..aku tak kisah dah..janji jimat...insyaALLAH..sebab sekarang ni duit keluar bagai air paip lajunya..haish

**ambil bakat ibu sikit..bakat abang sikit..pasti menjadi.. insyaALLAH..ibu borek anak rintik...

6 comments:

  1. senang kalau kita sendiri yang buat. jimat kos dan puas hati. nanti masa saya kahwin pun, saya nak buat sendiri sebab kakak dan mak pandai buat macam tu. senang sangat kan?

    tak sabar nak tengok masa MIJ kahwin nanti

    ReplyDelete
  2. wuwwuuuuu... jangan lupa jemput nanti ya ;)

    ReplyDelete
  3. betul la tuh..skrg nie semua kena jimat...:) teruskan usaha...:)

    ReplyDelete