Saturday, July 28, 2012

Baju Tunang

sesetengah orang memakai pakaian tunang seperti pakaian nikah..tapi tidak bagi aku..ibu cakap tunang pakai ringkas-ringkas je..kain baju di beli oleh ibu dari bandung di pilih sendiri oleh ibu ^_^..ditempah dengan kawan ibu..aku hanya menempah baju tunang sahaja..kain pula sudah ada masa zaman ibu menjadi mak andam..jadi jimat di situ...siap sahaja aku hanya tambah manik di bahagian tangan dan di bahagian tengah baju..serius baju tunang aku sangat ringkas..modal yang di gunakan pon tidak banyak..biar murah janji cantik..>_<
material kain 
manik di bahagian lengan tangan di jahit sendiri oleh aku dan di 'touchup' oleh ibu
 manik di bahagian tengah dada
 kain satin yang tersedia ada


18 comments:

  1. perghh..mak ko mak andam rupanya.. senang suh ibu ko makeup je..hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibu aku dah lama pencen la..jadi aku suruh orang lain makeup..XD

      Delete
  2. ringkas tp still nampak cantik:)heee....

    ReplyDelete
  3. di mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi.. =)

    ReplyDelete
  4. baju hampir sama..^__^..cuma warna kain je lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh..kebetulan..nak tengok awok punya

      Delete
  5. bagus-bagus... takyah membazir...baju ni leh pakai balik lepas kawin nanti...or pakai tuk pergi kenduri kawen sedara/member ke... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu yang ibu cakap..boleh pakai lepas ni kan..tak membazirkan

      Delete
  6. suka baju awakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :D

    ReplyDelete
  7. EH .. LAGI SIMPLE LAGI CUN KAN . NI X . TUNANG DA WAT BESAU2 .. BAZIR JE . PAKAI YG MNE ADE . CUN LAGI TU .. HEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. masing2 punya pendapat..sy suka simple..heee

      Delete