Thursday, November 27, 2014

perkembangan husnaa

semakin hari husnaa sudah menunjukan perkembangan..sel-sel otak sudah berhubung..eceh!..husnaa dah pandai meniarap lepas itu balik kan diri dia balik..alhamdulilah..mama tak sabar nak tengok perkembangan seterusnya..alahai cepatnya awak besar sayang..kenapa cepat sangat..mama tak puas lagi tengok awak sayang..


mama nak kongsi hasil power pumping mama selama seminggu ni makin hari makin meningkat susu..kalau mama pam 2 jam sekali mama boleh dapat 3-3.5oz..kalau 3 jam sekali mama boleh dapat 4oz..alhamdulilah..yang ni hasil power pumping mama buat pukul 3 pagi tadi..susu memenuhi botol membuatkan mama senyum sampai ke telinga

**walaupon husnaa halus..tapi husnaa tinggi..tak kisah orang nak kat husnaa halus janji husnaa sihat..alhamdulilah..

4 comments:

  1. Betul2...halus takpe janji sihat same lah macam tiara kak. Untung juga sebab ringan sikit nak dukung..hihihi. Tapi bila lama lenguh juga kan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ringan pon..sakit tangan dik.ahahha...

      Delete
  2. Husna haluss?? hehehe. comel jek ayat. Husnaa halus tinggi, macam mommy die. maintain smpai besa boleh jadik model muslimah =)

    ReplyDelete