Monday, April 14, 2014

hadiah-kandungan 21 minggu 5 hari


sayang..walaupon sayang belum lahir ke dunia ini mama dah ada hadiah untuk sayang..mama beli khas untuk sayang dari kawan blogger mama mell..sebenarnya mama tak berapa suka bear..selama orang bagi mama bear tak pernah mama heran..tapi di sebabkan bear ni buatan tangan dah berseni mama tadi teruja nak beli untuk sayang..
di sebabkan mama belum tahu lagi jantina sayang jadi mama beli aja warna untuk sesuai keduanya boleh pakai..mama beli 3 bear..2 bear mama hadiahkan untuk kawan mama, beliau dapat anak kembar..nanti boleh kawan dengan sayangkan..
lagi 2 hari genap sayang 22 minggu..disebabkan kandungan mama makin besar..sayang pon makin kuat menedang perut mama..tendangan itu akan jadi kenangan terindah buat mama..itu tanda awak aktif dan sihat insyaALLAH..kemungkinan mama akan scan perut untuk tengok jantina hari ini..moga mama di murahkan rezeki untuk tengok sayang setiap bulan..insyaALLAH.. ameen..doa mama untuk sayang moga sayang sentiasa sihat dan selamat dilahirkan ke dunia ini..insyaALLAH..

2 comments:

  1. Assalamualaikum awak, cantiknya bear handmade ni! mahal tak awak? hehee alhamdullilah. enjoy ur pregnancy moment dear. jaga diri baik2 tau. sheila singgah menabung libresse sini~~~

    ReplyDelete
  2. ala2 comeynyer bby dpt hadiah dah...take care...

    ReplyDelete