Tuesday, June 18, 2013

#2 Diy - Penanda Buku Wedding






penanda buku ni aku letak di area guest book untuk dijadikan display..tapi korang boleh ambil sebab aku ada letak tag "please take"..material kertas di gunakan adalah kraft paper..aku buat dua design...satu icon merahitujambu..satu lagi icon wedding merahitujambu...pendapat aku, kraft paper lebih cantik kalau design dia berwarna hitam..kalau nak berwarna aku rasa tidak berapa terang sangat.....korang boleh buat sendiri untuk nampak menarik di kawasan guest book..takdalah kosong sangat kawasan guest book tu...kalau korang perasan banyak doodle di area guest book...aku nak jadikan perkahwin aku di penuhi doodle dari design aku.. =)



2 comments:

  1. tahun lepas bagi budak2 duit raya guna material papercraft ni la.. konon nk lambangkan sekut raya XD, pelbagai guna gak papercraft ni kan.

    ReplyDelete