Wednesday, August 15, 2012

# Part 1-Baju nikah

apakah yang ada akan buat jika baju nikah anda tidak sesuai langsung di pakai nikah?tapi cuba untuk pakainya..sebab jangan ada pembaziran..jangan risau pakcik google pasti membantu..cari punya cari dan cari..tidak membantu langsung..=_="
kata ibu nikah biarlah pakai baju putih..tapi masa tunang haritu aku pepandai pilih warna ungu konon nak sama tema warna dengan hantaran..sekali encik tunang suruh pakai je masa nikah..katanya beli kain memahal pastu nak pakai hari biasa..nak tak nak terima dengan hati terbuka..walaupon pasrah...hehehe..
satu hari adik aku ada tunjuk design baju dekat satu laman web ni..jadi aku akan ambil design beliau dan akan ubah mengikut cita rasa aku..kalau sama pon apa salahnya dah design beliau je sesuai untuk baju aku..


inilah bakal jadi baju nikah aku nanti..kain yang di beli di jakel..nak kata songket pon ada..tapi di mata je nampak macam songket..tapi tidak hakikatnya...sebab kain tu material dia tak keras tapi lembut dan sejuk..

**lepas raya ni nak pergi tempah baju nikah..insyaALLAH..




8 comments:

  1. cantik! my favourite colour. mungkin saya pun pilih purple :)

    ReplyDelete
  2. me pun suka purple...hampir semua baju warna purple..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy suka pink tp x banyak pon baju pink..heee

      Delete
  3. cantik je kain tuuu. hehe pakai apa-apa pon boleee..tahniah yaaa!! :)))

    ReplyDelete